WebáruházHungária Informatika Kft.
Keresés

HUNGÁRIATEL - IP telefonszolgáltatás mindenkinek!
 

Mi a VoIP telefonszolgáltatás?
 
A "VoIP" (Voice over Internet Protocol) internet alapú hangátvitelt (telefonálást) jelent. Ez létrejöhet két internetre csatlakoztatott IP telefon között is, valamint egy internetre csatlakoztatott és egy hagyományos vezetékes vagy hagyományos mobiltelefon között, sőt, akár két mobiltelefon között is, ha azok okos telefonok. 
A telefonhívásokat nagyon egyszerűen kezeli a rendszer, ami hatékonyságot és szabadságot, de még inkább költséghatékonyságot jelent. Nincsenek korlátok, hiszen az internet adta lehetőségek végtelenek.
 
A VoIP további nagy előnye, hogy nagyon jó minőségben, digitálisan továbbítja a hangot, így a beszélgető partnerek számára csökkennek a kommunikációt zavaró tényezők.
 
Mire van szükség a szolgáltatás igénybevételéhez?
 
1. Előfizetői végberendezésre: ez lehet IP telefonkészülék vagy telefonadapter (meglévő analóg telefon esetén) vagy szoftvertelefon vagy IP PBX alközpont
2. Internet hozzáférésre*
3. Ránk, mint telefonszolgáltatóra

* A működő internet hozzáférés elengedhetetlen feltétele a szolgáltatás igénybevételének!
 
Hogyan működik?
 
Az előfizetőnél beüzemelt IP képes telefonkészülék (IP telefon, adapter, telefonszoftver, alközpont) az internetre csatlakozik, tipikusan az ügyfélnél már meglévő routeren keresztül. A készülék megfelelő biztonsági azonosítással bejelentkezik a központi géptermünkben elhelyezett IP telefonközpontunkra. A központunk folyamatosan figyeli a végberendezések állapotát és kezeli a hívásokat. Telefonközpontunk a magyarországi nyilvános telefonhálózathoz kapcsolódik ezért belföldi vezetékes-, mobil-, illetve nemzetközi irányban indítható és fogadható hívás.
 
Gyakorlati példák:
 
Szoftvertelefon: a szolgáltatás igénybevételéhez már egy egyszerű számítógép program is elegendő  (szoftver telefon). Ilyenkor a hangkártyára kell csatlakoztatni egy mikrofonos fejhallgatót. Ilyen szoftvertelefon pl. az X-lite.
Telefonadapter: meglévő analóg telefon (vagy kislaközpont) esetén egy IP ATA telefonadaptert kell beüzemelni, melyen 2 (nagyobb igényesetén 8-16-24-36-48) analóg telefoncsatlakozó van. Csatlakozónként 1-1 önálló telefonvonal állítható be.
Alközpont: szolgáltatásunkhoz a lagoptimlisabb választás az IP PBX telefonalközpont. Az IP PBX telefon alközpontok funkcionalitása vetekszik a hagyományos sok százezer forintos, alközpontokéval (főnök-titkár, ne zavarj, intelligens híváskövetés, intelligens hangmenü, hangposta, stb.).  
FAX: lehetőség van a hagyományos FAX működtetésére analóg adapter segítségével, de ezt ki lehet váltani E-mail FAX (eFAX) rendszerrel, amihez csak egy egyszerű szkennerre van szükség. Ezzel megspórolható egy fax készülék, valamint az analóg adapter, továbbá rengeteg papír és tintapatron, ami éves szinten sok tízezer Ft-ot jelent.
 
Mitől olcsóbb a VoIP telefonszolgáltatás?
 
Az internet alapú (VoIP)  telefonszolgáltatás lényegében azért lehet olcsóbb, mert a telefonkészülék és a telefonközpont között nem kell fenntartani a hagyományos telefonhálózatot, helyette a meglévő internethálózaton zajlik a hangátvitel. Ez jelentős költségmegtakarítással jár a szolgáltató részére és ezért kedvezőbb áron tudja a szolgáltatást biztosítani az előfizetői részére.
 
A nagy szolgáltatók a nemzetközi percdíjakat mindössze néhány zónára osztja fel. A Hungáriatel azonban folyamatosan követi és aktualizálja a nemzetközi percdíjakat az elérhető nemzetközi hívásirányok szerint. Ezáltal jelentősen kedvezőbb percdíjakat tud biztosítani előfizetői részére. 
 
Összefoglalva a Hungáriatel kisebb befektetéssel és kisebb üzemeltetési költséggel tudja  szolgáltatását üzemeltetni, ezért azt az előfizetők részére jelentősen olcsóbb havidíjat és percdíjat tud biztosítani.
 
Hogyan lehet még olcsóbb a telefonálás vállalkozások és intézmények részére?
 
Üzleti és intézményi ügyfelek részére rendkívül kedvező feltételekkel tudunk biztosítani IP PBX telefonalközpontokat és akár IP telefonkészülékeket is. Ezzel további jelentős költségmegtakarítást lehet elérni. Hogyan?
 
Példák:
 
Virtuális alközpont: A telefonalközpont fizikailag a Hungáriatel géptermében található, melyre az előfizető telehelyén, vagy telehelyein elhelyezett mellékek bejelentkeznek. Előnye az, hogy előfizetőnek nem kell megvennie a telefonalközpont hardverét, ami több százezer forint megtakarítást jelent. Ha nincs hardver, nem kell karbantartani ami további megtakarítás. Egy díjat kell csak fizetni a szolgáltatás előfizetési díját.
 
Bérelhető alközpont: A Hungáriatel előfizetői részére igény, vagy méretnagyság esetén bérleti konstrukcióban kihelyezi a telefonközpontot és külön igény esetén IP telefonkészüléket is. A bérleti díj minden a szolgáltatással kapcsolatos költséget tartalmaz, ezért nem kell semmilyen külön karbantartási megállapodást kötnie az ügyfélnek. 
 
Mindkét esetre jellemző az, hogy a belső mellékek egymás között ingyenesen beszélhetnek akár a telephelyek között is, amivel további megtakarítás érhető el..
 
A fax szolgáltatás variálható e-mail fax (eFAX) szolgáltatással, ami újabb költségek megtakarítását jelenti. Erről részletesebben az eFAX menüben olvashat.

 
 






 

Hungária Informatikai Kft. © 2013 Minden jog fenntartva!

    

HUNGÁRIATEL - IP telefonszolgáltatás mindenkinek! Üzleti telefonszolgáltatások, IP telefonszolgáltatás, VoIP telefonszolgáltatás. vezetékes helyhezkötött telefonszolgáltatás. efax elektronikus fax megoldás. IP PBX alközpont szolgáltatások, Virtuális IP PBX alközpont. IP PBX alközpont bérlet. Call center megoldások, Kontakt center megoldások. IP telefonszolgáltatás - telefon szolgáltató a Hungária Informatikai Kft. www.hungariatel.hu. Kinek ajánljuk szolgáltatásainkat: üzleti vállalkozás, vállalat, intézmény önkormányzat. Városok: Budapest, Békéscsaba, Nagykanizsa, Pécs, Szolnok, Szeged, Veszprém. Megyék: Békés, Zala, baranya, Jász-magykun, Csongrád megye.